zondag 3 augustus 2008

woordboek vakantie

Vandaag heb ik het woordboek van onze vakantie afgemaakt. Dankzij de site van Monique ben ik erin geslaagd om met de Silhouette de bladzijdes te maken en uit te snijden. Ik wilde dat al een tijdje doen, maar het kwam er steeds niet van. Nu is het dus eindelijk gelukt. Weer een stapje verder in het werken met de Silhouette!
Omdat ik ook foto's op de achterkant van het boekje heb gemaakt, heb ik ook gelijk een hoes om het boekje gemaakt. Gewoon een vel cardstock doormidden gesneden, aan elkaar genaaid en versierd.






2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij is hartstikke leuk geworden. Toppie!

Anoniem zei

leuk hoor en dat direct in de omgeving waar ik woon haha
apeldoorn
nog bij scrappoint geweest? of scrapatelier in klarenbeek?
onze vakantie moet nog komen die van jou zit al ingeplakt en wel
hij is leuk geworden
fijne zomer nog
inge