woensdag 16 juli 2008

weer 2 lay-outs klaar



Afgelopen dagen, tussen het tuinhuisje beitsen door, weer lekker bezig geweest met scrappen. Hierboven het resultaat. De bovenste gaat over onze "knoffelkont" Niels. Op de foto's zit hij weer onder de schaafwonden. Die waren het gevolg van het vallen van de skelter. Dit was zeker niet de eerste keer dat hij gewond raakte en zal zeker ook niet de laatste keer zijn.
Op de onderste lo viert Niels gelijktijdig zijn 4e verjaardag en het afscheid van de peuterspeelzaal. Slik, weer een periode afgesloten. Wat gaat de tijd toch snel.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind de manier waarop je verjaardagsfoto's hebt verwerkt ERG leuk! Ik vind dat soort foto's altijd erg lastig te scrappen, zo bont met kleuren vaak. Maar deze is erg mooi geworden!!!

Alma zei

Hoi Connie, Je blog ziet er mooi uit en je hebt mooie scrap creaties gemaakt! Nog bedankt voor het compliment op mijn blog! Veel blog- en scrap-plezier!
Groetjes Alma

Anoniem zei

En je bezoekersaantallen zijn al verdubbeld, na je Hyvesoproepje :)
Wat doe je dat toch leuk, met die foto's.
Echte kunstwerkjes, leuk ook voor later!

Karin zei

Leuke blog zeg. En wat een leuke LO's maak je ook. Ik vnd de geprinte tekst op de LO zo leuk. Ga ik ook eens proberen.

Groetjes,
Karin