donderdag 17 juli 2008

Flip




Eind mei had Niels een vriendje te logeren: Flip! Flip is een beer die op school woont en die af en toe met kinderen mee naar huis mag. Vond Wouter dat destijds maar niks, Niels is superenthousiast en Flip wordt dan ook overal mee naar toe genomen. Ook moet hij natuurlijk mee naar bed, en net als Niels: in de blote borst!

Op de lo zie je lintjes vastgemaakt aan een strook papier. Eerst heb ik daar met een hoekpons halve maantjes aangemaakt, het idee kwam ik tegen op Monique Landkroon haar site: http://www.m-scrapsite.nl/scallopedborder.htm. Vervolgens heb ik daar met een eyeletsetter gaatjes in gemaakt en daar wilde ik allemaal lintjes doorheen hebben. Maar ik had geen zin om tijden aan die kleine knoopjes zitten te prutsen, dus heb ik een andere, simpele manier bedacht. De beschrijving zie je hieronder. Wil jie beschrijving in originele foto bekijken, neem dan even contact met me op. Het lukt me op het moment niet om die beschrijving er in het groot op te zetten.
Het maantje heb ik uitgesneden met de Silhouette en heb ik gevonden op deze leuke site: http://www.scrapmag.info/crafty/



Geen opmerkingen: