Vanmiddag ben ik bij Annette's Creafarm geweest. Heerlijk zitten kletsen, stempelen, dingen bewonderen en zeer weinig gedaan. Ben ook begonnen met dit kaartje en heb het net afgemaakt. Baukje en Annette, bedankt voor het lenen van de stempels!
Prachtig baby boek gemaakt door Krista
-
Welkom terug op ons creatieve blog en wat leuk dat jullie weer een kijkje
komen nemen!
Vandaag mag ik jullie iets mijn nieuwste creatie laten zien, gem...
1 opmerking:
Mooi geworden hoor!!!!!! Zal ze vast wel blij mee wezen.
Groetjes,
Marcita
Een reactie posten