donderdag 27 februari 2014

Drie kaartjes

Nou, geloof dat ik weer aardig uit mijn scrapdip aan het klimmen ben.
Heb de afgelopen dagen de voorbeelden voor het scrapweekend gemaakt en deze drie kaartjes.

Het eerste kaartje heb ik gemaakt voor de uitdaging van The Pink Elefant (nr TPE239), het was een kleurenuitdaging met de kleur roze.


Onderstaand kaartje was een schetsuitdaging van Cardabilities (#93). De schetsen van hun zijn een plezier om mee te werken, vind ze echt mooi. 


 En het laatste kaartje heb ik gelift van Pinterest:
Dit is mijn versie geworden: 

6 opmerkingen:

Brendaxx zei

Wat fijn dat je uit je scrapdip bent! Supermooie kaartjes heb je weer gemaakt Connie!
Groetjes,Brenda

Roelien zei

Prachtige kaartjes Connie!! TOP

Tynke zei

Erg mooie kaartjes! Goed om te zien dat je weer aan de gang bent!

Annelies zei

Ik vind ze prachtig!

Anoniem zei

That is a really good tip especially to those fresh to the blogosphere.
Short but very precise info… Appreciate your sharing this one.
A must read article!

Feel free to visit my page ... day use roma

Anoniem zei

Keep this going please, great job!

Feel free to surf to my site - plan cul