zondag 8 december 2013

best wel productief...

maar ja..soms kun je niet altijd alles gelijk showen in verband met een oude man met een rood ding op z'n hoofd ';-)

Maar het volgende heb ik gemaakt.

Allereerst een lo van mijn nichtje. Kreeg al moppers van mijn zusje dat ik van Elise nog niks gemaakt had, dus moest ik wel aan het werk met dit geweldig mooie roze papier.



Bij deAction kwam ik deze mooie windlichten tegen met hartjes eruit gesneden. Ze waren helemaal wit. Ik heb ze eerst beplakt met kerstpapier en daarna verder opgetuigd. Deze waren voor mijn moeder, zusje en schoonzusje.



En omdat mijn oma ook Sinterklaas vierde bij ons, moest daar natuurlijk ook wat voor gemaakt worden. Voor haar heb ik dit tasje gemaakt volgens de werkbeschrijving van Boukje. Dankjewel voor het delen van dit ontwerp Boukje!


3 opmerkingen:

Boukje zei

Wat leuk dat je het tasje hebt gemaakt, mooi geworden! Ook je andere dingen zijn mooi, wat een productie! Mooie cadeautjes zo!
Groetjes Boukje.

Unknown zei

Nah, 'moppers van mijn zusje'.... tssss.... haha, ik ben gewoon trots op wat mijn zus maakt en wil voor mijn beide meisjes graag wat moois! Superverwend door Sinteconnie!

Brendaxx zei

Ik dacht dat ik al had gereageerd op je LO, niet dus, shame on me!! Ik vind het een schitterende LO, echt een plaatje, net als de kleine meid, wat heerlijk zo´n klein popje!
Groetjes,Brenda