zondag 28 september 2008

Explodingbox

Gisteren (zaterdag) ben ik naar de cropdag van een collega-scrapper geweest in Emmen (http://www.scrapstudiomarjan.nl/). Naast het gezellig kletsen, heerlijk lunchen, lekker neuzen in het winkeltje en mooie voorbeelden bekijken hielden we toch nog tijd over om heerlijk te scrappen. Marjan had als workshop het maken van een explodingbox. Ik was eerst wel wat bang dat ik nog tijd over zo houden, maar er gaat toch meer tijd in zitten dan dat je in eerste instantie denkt.


Helaas had ik om vier uur mijn box nog niet af, maar het is me toch gelukt om het vanavond klaar te krijgen. Ben erg tevreden over het resultaat. Dankjewel Marjan voor de gezellige dag en de nodige inspiratie!






2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Connie,

Je hebt er weer een mooi werkstuk van gemaakt!!!!

Groetjes Marjan

Anoniem zei

Ziet er mooi uit, Connie!!!

Groetjes,
Annemare